دکتر علیرضا پیمان چشم پزشک فلوشیپ قرنیه دانشیار دانشگاه

دریافت نوبت مطب

دانلود فایل PDF

download PDF

دریافت نوبت مطب صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق سایت https://nobat.ir/dralirezapeyman است. از مراجعه حضوری بدون نوبت خودداری کنید. قبل از گرفتن نوبت، موارد زیر را تا پایان مطالعه کنید.

برای حضور در سالن انتظار و ورود به مطب باید ماسک داشته باشید.

اگر علایم سرماخوردگی، احساس سرما، لرز، درد عضلات، سردرد، گلو درد، کاهش حس چشایی یا بویایی، تنگی نفس، تب، سرفه و یا مشکلات گوارشی مثل اسهال و دل پیچه یا سایر علایم بیماریهای عفونی را دارید، برای جلوگیری از سرایت به سایرین، حداقل دو هفته بعد از بهبودی کامل مراجعه کنید.

به علت عدم امکان معاینه ایزوله، بیمارانی که مبتلا به عفونت ملتحمه (با علایم سرخی، اشک ریزش و ترشح چشم) یا سایر عفونتهای سطح چشم هستند در مطب معاینه نخواهند شد. میتوانید برای این موارد به مرکز بیمارستانی مراجعه کنید.

اگردر دو هفته گذشته با بیمار مبتلا به بیماری کرونا تماس داشته اید، فعلاً به مطب مراجعه نکنید.

برای موارد زیر میتوانید از سایت نوبت دریافت کنید:

1. نوبت چشم پزشکی: در مطب دکتر علیرضا پیمان فقط بیمارانی که مشکل قرنیه یا عدسی چشم دارند و یا نیاز به جراحیهای قرنیه و بخش جلوی چشم دارند، مانند عمل پیوند قرنیه، لیزیک، PRK ، آب مروارید، قوز قرنیه، و لنزهای داخل چشمی معاینه میشوند.

برای سایر بیماریها (مانند تأثیر دیابت بر شبکیه، بیماریهای شبکیه، استرابیسم یا انحراف چشمها و مشکلات پلک یا گلوکوم و فشار داخل چشم) به همکاران دیگر مراجعه کنید.

2. نوبت لیزیک: برای انجام جراحی اصلاح شماره چشم، میتوانید « نوبت لیزیک » را از سایت نوبت دهی دریافت کنید. این نوبت شامل: بینایی سنجی و تعیین شماره چشم با قطره سیکلوپلژیک، و معاینه کامل چشم است. زمان لازم برای انجام معاینات ممکن است بیشتر از معاینه معمولی باشد و به علت اثر قطره، تا 6 ساعت تاری دید خواهید داشت و نمیتوانید رانندگی کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد عملهای جراحی، اینجا را مطالعه کنید.

اگر به تازگی توپوگرافی قرنیه انجام شده باشد، نیاز به بررسی جدید نخواهد بود. در صورت لزوم تصویربرداری قرنیه در مطب انجام میشود.

3. نوبت بینایی سنجی: عینک در این مطب توسط کارشناس ارشد بینایی سنجی تجویز میشود، اگر نیاز به تجویز عینک برای دور یا نزدیک، لنز تماسی و یا بینایی سنجی دارید، نوبت «بینایی سنجی» بگیرید. با معاینه چشم پزشکی عینک تجویز نمیشود.

اگر بعد از دریافت نوبت نیاز به تغییر یا برگشت نوبت بود، با پشتیبانی سایت nobat.ir تماس بگیرید. منشی مطب نمیتواند هیچ تغییری در نوبتها بدهد.

- راس ساعت مقرر به مطب مراجعه کنید.

- در صورت امکان به تنهایی و بدون همراه مراجعه کنید.

- حتماً در زمان ورود به مطب از ماسک بدون والو استفاده کنید.

- از هرطرف فاصله حداقل دو متر با سایر مراجعین و منشی را حفظ کنید.

- در سالن انتظار با گوشی موبایل و سایر افراد صحبت نکنید.

- اگر زمان معاینه شما نرسیده، با اطلاع به منشی، در خارج از ساختمان منتظر بمانید تا به شما اطلاع داده شود.

- قبل از ورود به مطب گوشی موبایل خود را خاموش کرده و دستهایتان را ضد عفونی کنید.

- هنگام معاینه صحبت نکنید.

---------------------------------------------------------------
دریافت نوبت اینترنتی